20/07/2012

D.I.Y. floral pocket t-shirt



D.I.Y. dla tych, co mają dostęp do maszyny do szycia.
Wymagające minimalnych umiejętności krawieckich (czyli takich, jak moje!),
sprawne, szybkie, efektowne, a przede wszystkim - wreszcie coś dla naszych mężczyzn! ;)



Potrzebujecie wspomnianej maszynerii, żelazka, t-shirtu w dowolnym kolorze i kwadratowego kawałka materiału w dowolnym wzorze. Kieszenie można tam jakoś według zasad składać, miałam to na zajęciach, ale ja skorzystałam z ulubionej metody składania na oko.
Cały proces widzicie powyżej.


D.I.Y. floral pocket t-shirt

Ze spraw technologicznych, dotyczących tej przeróbki - przed przyszyciem kieszeni warto złożyć do wewnątrz i przeszyć jej górną krawędź, a nim zabierzecie się za sedno procesu, przymocujcie kieszeń do wybranego miejsca szpilkami, wbijając je poziomo, wtedy igła maszyny swobodnie po nich przeskoczy, a kieszeń nie przesunie się w trakcie szycia.


A już jutro więcej opcji dla męskiej garderoby!


Follow us on Facebook & Bloglovin

7 comments:

ModeFriends said...

DAJCIE MI TĄ KOSZULKĘ ! ;P

avthenas said...

Thank you.
Such a great idea for a DIY-project. I really like the result.
xx

Vicky | golden mirrors

Rasz said...

och jak ja was kocham za te pomysły :)

ModeFriends said...

Zróbcie mi takie! Bo nie mogę się napatrzyć grr.

URBAN BEINGS said...

Zrobimy! Daj znać na naszym fb ;)

xxxxxx said...

super ta koszulka ♥
pomysłowa .

zapraszam do mnie , nowy post ;)

Marianela said...

great idea! i'm going to copy it!!!
kisses!

www.marilynsclosetblog.com