07/06/2012

D.I.Y parrot clutch


D.I.Y parrot clutch




Już dawno chciałam przerobić to zarowe etui na okulary w kopertówkę, nie wiedziałam jednak, jakimi środkami tego dokonać. Na ten pomysł wpadłam pewnej bezsennej nocy i już następnego dnia popędziłam do Smyka, gdzie plastikowych zwierząt zatrzęsienie. Wśród wątpliwej realistyczności lwów, świń, baranków i kogutów stały te dwie piękności - idealne!
Proces jak zwykle przy użyciu kleju błyskawicznego, ze wcześniejszym podpiłowaniem podstaw papużek i miejsc, do których miały zostać umocowane. Klej połączył oba elementy szybko i (póki co) skutecznie.
W kolejce jeszcze jedno etui i już zaczynam myśleć, co by tu do niego...



I wanted to re-make this Zara sunglasses case for a clutch a long time ago, but I didn't know exactly how and with what. I came up with this idea during one of my sleepless nights and immidiately next day I run to a toy shop, where are milions of plastic toys. Among not really realistic lions, pigs, sheeps & roosters I found those two beauties! Perfect!
The whole process was easy as usual. I used only glue to fasten them and it looks solid (for now).
I have another case in a row and I'm already starting to think what could I...

10 comments:

Wiki in Fashion World said...

Dziewczyny jesteście niesamowite! Strasznie podobają mi się wasze projekty, jesteście bardzo pomysłowe. Musiałam podzielić się Wami z innymi, dlatego dodałam na swojego bloga post o Waszym blogu. Mam nadzieję, że nie macie nic przeciwko. Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

PS.
Drewniana kopertówka - genialna! :)
http://wikiinfashionworld.blogspot.com/

URBAN BEINGS said...

dziękujemy! i oczywiście nie mamy nic przeciwko! Prosimy o nas pisać częściej! :)

Louise said...

Boże ! Strasznie mi się podoba to jak przerabiacie rzeczy. Jesteście świetne i z przyjemnością dodaję wasz blog do listy swoich ulubionych ! <3

Zapraszam do obserwacji swojego bloga :)
just-call-me-louise.blogspot.com

Wiki in Fashion World said...

Mam nadzieję, że Wasz blog będzie się cieszył dużym zainteresowaniem bo to co robicie jest świetne. Nie mogłam przejść obojętnie obok waszego bloga, dlatego pomyślałam, że napiszę o Was u siebie, bo naprawdę warto. Widzę, że już ode mnie ktoś się u Was pojawił i bardzo się z tego powodu cieszę :) Będę bacznie obserwować Wasze posty i czekam na więcej przez Was zrobionych rzeczy.
Pozdrawiam Wiki.

The Real Life said...

Genialnie proste!!!:)co prawda jestem strasznie niecierpliwa w robótkach ręcznych, więc wiele z nich nie wychodziło, ale to wydaje, że Twój pomysł jest naprawdę osiągalny:)

A. said...

ale super sprawa! bardzo oryginalne! <3

obserwuje od razu! :)

- A.
adriannaislookingforastyle.blogspot.com

Emilia :* said...

Niesamowity blog , naprawdę <3
Kopertówka świetna , i naprawdę oryginalna .
Myślę że w Vouge nie mają takich.


zapraszam do siebie.
http://welovebaranowa.blogspot.com/

Coox said...

O kurcze, myślałam, że to prawdziwe papugi... haha
Zdecydowanie lubię to.

cholernaniepewnosc said...

parę pytań :P jaki klej, skąd masz etui i czy mogę podkraść pomysł? :P genialna jesteś :D

URBAN BEINGS said...

Klej: kropelka
Etui: po okularach z zary
Czy podkraść: podkradać czym prędzej!
<3