22/02/2014

a place in turmoil / Gucci


A Place in Turmoil, Gucci project, CSM december 2013

Nawet nie wiem jak zacząć po tak długiej przerwie! Na początku bardzo was przepraszam, że od grudnia nie było żadnego odzewu z mojej strony, ale nagromadziło się wiele rzeczy które zrzuciły bloga na drugi plan. Nie będę się o tym rozpisywać, bo po co, ale mam wielka nadzieję, że od teraz będzie lepiej. Postaram się być bardziej czynna i w końcu wrócą na bloga projekty DIY!
Na początek zaległy post z projektem który pochłonął mój cały listopad i grudzień. Projekt był prowadzony przy współpracy z Gucci, pracowaliśmy w grupach, a efektem końcowym miała być mini kolekcja (3 lub więcej 'looków') oraz kampania reklamowa. Był to mój pierwszy aż tak duży i złożony projekt, przez co stres był ogromny. Najcięższym elementem była praca w grupie! Pogodzenie ze sobą pięciu totalnie różnych osób, stylów i wizji tak aby efekt końcowy był spójny i zadowalający, to nie lada wyzwanie.
Powyższe zdjęcia były robione podczas końcowych przymiarek i przygotowań. Jest to tylko przedsmak całego projektu. W kolejnych postach pokażę wam więcej detali, wyjaśnię też które elementy stylizacji były wykonane przeze mnie i jak wygląda cały proces twórczy.






Follow us on Facebook & Bloglovin

No comments: