12/10/2013

URBAN BEINGS BOYFRIEND COAT



    



    


boyfriend coat by URBAN BEINGS / ZARA heels / CUBUS jeans / URBAN BEINGS t-shirt


Boyfriend coat. Niby tyle ich teraz pojawiło się w sklepach, jednak ja nie potrafiłam znaleźć idealnego (i dodatkowo w rozsądnej cenie!). Tak więc nie pozostało mi nic innego jak zaprojektować swój własny. Zdecydowałam się na długi model z obniżonymi kieszeniami i dużą klapą. Ciemna krata wbrew pozorom jest dosyć uniwersalna i pasować będzie mi do wielu zestawów tej zimy! Oprócz płaszcza mam na sobie same 'klasyki' - biały t-shirt, ciemne dżinsy i czarne szpilki to bezpieczny zestaw po który sięgam kiedy chce wyglądać klasycznie, ale nie mam ochoty zbytnio się wyróżniać. Jeszcze nigdy mnie to połączenie nie zawiodło.



Follow us on Facebook & Bloglovin
SHOP URBAN BEINGS at www.urbanbeings.bigcartel.com

No comments: