28/09/2013

MADE: TARTAN STUDDED SKIRT



    



    


top PRIMARK / leather jacket ASOS / tartan studded skirt LUIZA KUBIS

Dzisiaj w roli głównej uszyta przeze mnie spódnica w kratę! Bardzo jestem ciekawa waszych opinii, ponieważ jest to moje pierwsze podejście do uszycia spódnicy z koła. Materiał dodatkowo 'wyszyłam' ćwiekami od Ostre Ćwieki. Jeśli tak jak ja uwielbiacie przerabiać i tworzyć ubrania to koniecznie zapoznajcie się z ich asortymentem! Znajdziecie tam ćwieki we wszystkich rozmiarach, kształtach i kolorach!
W planach mam jeszcze inne projekty, gdzie postaram się wam pokazać różne nietypowe sposoby wykorzystania ćwieków.
Samej spódnicy i jej krojowi poświęcę jeszcze osobny post, gdzie postaram się podać wam parę wskazówek dotyczących szycia.



Follow us on Facebook & Bloglovin

3 comments:

Julia said...

Świetnie! :)
Spódnica jest bardzo ładna ;)

http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

annajoanna said...

Piękna spódnica! Już u wszystkich widzę coraz więcej kraty.
Bardzo ładnie :)

Marlena said...

świetna spódnica! super wszystko zestawiłaś:)