26/07/2013

Polish seaside

  
photos with iPhone 5 & Canon EOS 650D


Wyjazdów nad Polskie morze przeważnie unikam, ponieważ kojarzą mi się tylko i wyłącznie z zimną plażą i nieustającym deszczem. W tym roku jednak spędziłam parę dni w Sopocie, później tydzień na Półwyspie i byłam bardzo miło zaskoczona. Pogoda trafiła nam się idealna - mocne słońce na opalanie i mocny wiatr na pływanie. Szczerze zakochałam się w tym klimacie i mam nadzieję, że uda mi się jeszcze tam wrócić w te wakacje! Tak więc parę zdjęć z wyjazdu, najpierw pokażę wam półwysep, później Sopot, a w międzyczasie pojawi się też nowy projekt DIY!



Follow us on Facebook & Bloglovin

5 comments:

Anonymous said...

świetne zdjęcia!

Julia said...

A ja mimo czasem złej pogody lubię jeździć nad Polskie morze:)
Super zdjęcia!

http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

Milka Be. said...

a skad okulary?
Cudo są!

Milka Be. said...

a okularki z niebieskimi szkłami skad?
<3

URBAN BEINGS said...

okulary są marki Oakley :) kolekcja 'frogskin' czy jakos tak :)