25/06/2013

20's


kolekcja inspirowana modą lat 20./WSSIP w Łodzi 2012/2013 semestr IV


Jednym z ćwiczeń w czasie letniego semestru, były kolekcje inspirowane dekadami XX wieku. Do realizacji wybrałam lata 20.- chciałam przenieść historyczną formę i sposób zdobienia, na współczesny grunt; szukałam materiału, który nigdy nie zostałby w tamtych latach użyty do uszycia kostiumu czy sukienki. Zdecydowałam, że będzie to jeans - postrzępione w uporządkowany sposób krawędzie obsadziłam w roli szlachetnie lśniących koralikowych frędzli, symbolu tak zwanych "flapper girls".


Wakacje mam już od piątku, ale chyba jeszcze nie przestawiłam się na sielski tryb, dlatego dajcie mi jeszcze kilka dni, a wrócę do blogowania!




Follow us on Facebook & Bloglovin

7 comments:

Neelisaa said...

Bardzo ciekawy zestaw ;)

agat said...

genialne, genialne !

Anonymous said...

pomysł świetny, idealnie w moim guście! masz zmysł do tego :)
PS. odbierajcie dziewczyny maila proszę, bo napisałam wam wiadomość!
Pozdro!

Olimpia said...

pomysłowo!!

nieuporządkowana said...

Gratuluję pomysłu!

ms.a said...

Super! Lata dwudzieste są urzekające! Eleganckie, a jednocześnie swobodne. Super pomysł! Pozdrawiam!

Nichol Dinan said...

You look amazing! <3

Cholfable