17/02/2013

D.I.Y. marabou feather bag


UrbanBeings DIY marabou bag


Jak większość z was wie dzisiaj mamy 'dzień kota' więc post będzie z udziałem mojego. Bardzo często kiedy próbuję coś uszyć, skleić lub sfotografować, dla Celiny staje się to najważniejsze miejsce w całym domu i musi tam koniecznie zasiąść. Przeważnie staram się jakoś te momenty wykasować z pamięci aparatu, jednak dzisiaj będzie trochę inaczej. Przedstawiam wam więc Celinę.
Przechodząc do samego projektu - futrzana, a w sumie 'pierzasta' torebka wpadła mi w oko jakiś czas temu w Topshopie. Dostępna w 4 kolorach, piękna, miękka i zgrabna, w oszałamiającej cenie 50 funtów (możecie ją zobaczyć TUTAJ). Przeważnie taka cena za torebkę w tym sklepie to 'normalka', ale akurat tą założę pewnie tylko parę razy i w tym czasie straci całe swoje upierzenie. Odłożyłam więc torebkę grzecznie na półkę i udałam się dwie ulice dalej po 'składniki' do stworzenia podobnej. Takim sposobem zaoszczędziłam 30 funtów.


in progess



Celina*



Do wykonania torebki będziecie potrzebować:
- ok. 2-3 metrów listwy z marabuta
- kawałek materiału ok. 50 x 30cm (może być to filc, skóra lub jakikolwiek sztywniejszy materiał)
- łańcuch
- zamek lub inne dowolne zapięcie
- nitkę i igłę
+ najlepiej maszynę do szycia




Zacznijcie przyszywać pióra ok 5cm od początku materiału, a skończyć możecie w połowie lub dalej (zależy na ile wam starczy listwy).



Gdy już przyszyjecie całość zszyjcie materiał według podanego niżej schematu.
Czerwone linie to zgięcia, a niebieskie to miejsce w którym musicie zszyć materiał.



Najpierw zszyjcie randy torebki, następnie złóżcie materiał na pół (prawą tzw. 'dobrą' stroną do środka)


Zszyjcie materiał po bokach i odwróćcie całość 'na prawo'. teraz wystarczy dodać zapięcie, przyszyć łańcuch i gotowe!







Follow us on Facebook & Bloglovin

4 comments:

Rasz said...

nie wiem jak wygladala ta z TOP shop ale ta jak dla mnie jest lepsza - cudny kolor piórek - a kicia - bystrzacha rozrabiacha takie ma diabliki w oczach - piekna Celina <3

madame-chocolate.blogspot.com said...

to mój ulubiony post do tej pory ze względu na kota <3

Anonymous said...

nie podoba mi sie na sile chcesz byc modna i na dodatek ci to nie wychodzit

An Jackson said...

super ta torebka :)