03/10/2012

Special occasions


initials embroidered picture by UrbanBeings


Uwielbiam robić prezenty, ale nie kupować, tylko robić własnoręcznie. Nie zawsze mam na to czas, ale gdy tylko nadarza się odpowiednia okazja staram się coś wymyślić. Akurat ostatnio miałam parę takich okazji by dać upust swojej kreatywności. Przede wszystkim mojej koleżance urodziła się cudowna córeczka Pola. Już kiedyś oglądałam wyszywane obrazki nad dziecięcymi łóżeczkami, pomyślałam, że takie coś zawsze przyozdobi dziecięcy pokój. Tak więc wzięłam kawałek płótna, muliny, parę sztucznych kwiatków i wzięłam się do pracy. Na takim "obrazku" można także wyszyć inicjały nowożeńców, datę rocznicy lub cokolwiek chcecie uwiecznić!
Do kompletu z obrazkiem poszły śpioszki zafarbowane na fioletowe ombre!

Miałam też okazję uczestniczyć w wieczorze panieńskim, więc co innego mogłam wykonać jak nie kwiatową opaskę! Dodatkowo doczepiłam do niej kawałek białego tiulu udającego welon. W końcu główna bohaterka wieczoru musi się wyróżniać! Takie ozdoby, korony czy opaski można zrobić na różne okazje - wieczory panieńskie, kawalerskie, urodziny lub przedstawienia! Wykonanie trwa dosłownie parę minut i koszt też nie jest wielki.

Jeśli podobają się wam nasze pomysły i macie jakąś zbliżającą okazję na która potrzebujecie jakiś prezent lub gadżet piszcie do nas! Postaramy się coś ciekawego wymyślić, a może i zrobić !



I love making presents! However I prefer to make them rather than buy them. I don't always have time to prepare them but when a special occasion appear I try to think about something different. First of all my friend had a beautiful baby Pola, so I thought about all those stitched pictures above children beds. As I thought, I did - took a piece of canvas, some thread, fake flowers and started making! On a picture like this you can emroider initials, dates and anything you want to capture.
To go with the embroidered picture I dyed a pare of rompers in violet ombre!

I also had a chance to take part in a hen party, so what else I could make if not a rose crown! I've chosen white/beige flowers and added some white veil.

If you like our ideas and have an upcoming special occasion where you need an unique present or gadget, write to us! We'll think about something interesting and maybe even make it for you!



Kwiatowy welon na wieczór panieński:
Rose tiara with veil for the hen party:



Follow us on Facebook & Bloglovin

11 comments:

Unknown said...

Obrazek już wisi w pokoiku, a na śpioszki Pola musi jeszcze troszkę poczekać. Pięknie wygląda wśród Twoich ramek !!! <3

dziękuję jeszcze raz ! :*

Anonymous said...

Gdzie kupujesz takie sztuczne kwiaty ? Pomysł super ! :)

URBAN BEINGS said...

to cieszę się bardzo! i nie ma za co! buziaki dla malutkiej :*:)

URBAN BEINGS said...

te sztuczne kwiaty akurat to mieszanka z różnych źródeł :) ale przeważnie w Obi, na targu albo w hurtowniach ze zniczami... :P tam mają bardzo duży asortyment sztucznych kwiatów :D

Kasia said...

błagam napisz coś o studiach w LDN, proszę napisz parę słów na lubie.krewetki@gmail.com

Rasz said...

gdybym ja takie cos dostała da sowjego Boryska byłabym bardzo szczesliwa - super :) a ta opasak welon to naprawde moze byc do slubu załozona :)

Keit said...

Amazing!!! And that tiara is magical!

Madia said...

Obrazek świetnie się prezentuje wśród fotografii. :) Gratuluję pomysłów i zdolności.:>

Anonymous said...

such a great idea for a personal present!

Anonymous said...

The framework is beautifully done.

ISSA TCHIEU

issatchieu said...

The framework is beautifully done :)