14/10/2012

D.I.Y. crystal embroidered sweater


embroidered mohair sweater by UrbanBeings




Zima zbliża się wielkimi krokami, więc czas zaopatrzyć się w ciepłe swetry! A żeby zima nie była nudna, znamy parę sposobów jak je poprzerabiać! Na pewno pamiętacie jak Ola wyszywała wzory z muliny? Jeśli nie, możecie ten post zobaczyć TU.
Ja natomiast chciałabym wam dzisiaj pokazać, kolejny bardzo prosty sposób. Wystarczy stary sweter, garść kamieni i kryształków, klej, nitka, igła i gotowe! Najpierw pomyślcie nad wzorem, następnie przyklejcie kamienie w wybranych miejscach, a na końcu przyszyjcie wszystko (aby mieć pewność, że nic nie odpadnie i nasza praca nie pójdzie na marne). Ja dodatkowo musiałam nieco przerobić swój sweter, ponieważ miał on okropną, nijaką długość, całkowicie nie pasującą do mojej figury. Tak więc obcięłam około 10cm z jego długości i teraz jest idealny do zakładania na czarne koszule i tuniki.

P.S. Przy okazji przypomniał mi się jeden z naszych pierwszych postów i kołnierzyk zrobiony przez Olę, koniecznie zajrzyjcie TU!



Winter is coming, so it's time to collect an army of warm sweaters! We don't want the winter to be boring of course and we know few ways of upgrading your sweater! I am sure you remember how Ola embroidered patterns with thread on her sweater? If now, go see it HERE.

Today I want to show you another quick & easy way for creating patterns on your clothes. You'll only need a handfull of stones & crystals, one old sweater, glue, needle & thread. First think of the pattern you want to make, then stick stones in the planned places and then sew them propely. I also had to re-make my sweater because it had this awful lenght which I absolutely hate, so I just cut 10cm off and now it's perfect for layering with other black tops.

P.S. This reminded me one of our first posts with the collar made by Ola with similar motive. Definitely check it out HERE !



Follow us on Facebook & Bloglovin

11 comments:

Rasz said...

czyli jak widze przyklejasz zwykła kropelka- a moze możesz polecić jakis dobry klej do tkanin?szukałam w necie ale mało jest na ten temat

URBAN BEINGS said...

ja kupuję Bostik all purpose - najlepszy do klejenia tkanin i wszystkich innych rzeczy. Bardzo trwały. Wygląda tak http://www.google.com/imgres?um=1&hl=pl&client=firefox-a&hs=DuK&sa=N&rls=org.mozilla:pl:official&biw=1440&bih=665&tbm=isch&tbnid=VUBGMRg_saq75M:&imgrefurl=http://www.ebay.com.au/itm/BOSTIK-ALL-PURPOSE-EXTRA-STRONG-ADHESIVE-GLUE-CLEAR-FORMULA-BOND-MINUTES-50ml-/270963650069&docid=2gd_6u-a47KoxM&itg=1&imgurl=http://i.ebayimg.com/00/s/NjIwWDYyMA%253D%253D/%2524%28KGrHqF,!k8E9G8tTy%29BBPmB-Cg2E!~~60_35.JPG&w=300&h=300&ei=jnh6ULG9EurD0QWQr4DICw&zoom=1&iact=hc&vpx=996&vpy=308&dur=2433&hovh=225&hovw=225&tx=188&ty=97&sig=104882630306150892670&page=1&tbnh=134&tbnw=160&start=0&ndsp=20&ved=1t:429,r:18,s:0,i:124

Rasz said...

dziękuje ci ślicznie :*

Eva said...

Patrząc na to, co robicie, coraz bardziej przekonuję się do tego typu "kamyków". lubię :)

xx
e-passhion.blogspot.com

modayotrospecados said...

Woow, i love it.

This season cross are so "in". Great idea. I¡ll copy it ;-)

Kisses

http://modayotrospecados.blogspot.com

HEARTISABELLE said...

idealny:)
Trafiłam tu z MP. Może obserwujemy? :)

aveganja said...

wow genialne :O

Samma said...

Love this! Thanks for visiting my blog! Xx

Malko said...

wyszło fantastycznie!! Sama przymierzam się do małych przeróbek kilku rzeczy:)

Pozdrawiam i zapraszam do siebie,

Malko

Maria Krupińska - Mary-Kate K. said...

ale świetnie! chciałabym wykombinować sobie taki naszyjnik na sweterku!

agat said...

jestescie wspaniałe ! strasznie mnie inspirujecie! mam szczescie ze znalazlam dzis wasz blog, obejrzałam do konca i mam ochote wyciagnac wszystkie moje pierdolki na srodek pokoju i kombinowac i kombinowac, oczywiscie dodaje do obeserwowanych i bede zagladac jak najczęsciej !