09/09/2012

D.I.Y hardware necklace



Do odwiedzenia sklepu budowlanego zachęcił mnie blog Love Aesthetics. Zachęcił ostatecznie, bo nakrętki i śrubki jako elementy biżuterii mogliśmy oglądać już nie raz. Trzymają się trochę w klimacie ćwieków i nitów, ale nie są jeszcze tak jak one powszechnie wykorzystywane we wszelkich sieciówkach. Nic dziwnego - efekt tkwi tutaj często w ilości elementów, a ta odbija się oczywiście na wadze całości - nie jest to raczej biżuteria do noszenia na co dzień.

Do wykonania takiego naszyjnika potrzebujecie:
sznurka odpowiedniej długości (4x długość naszyjnika),
kompozycji śrubek, nakrętek i łączek, karabińczyk
.

Blog Love Aesthetics finally convinced me to visit a hardware store. All the bolts and nuts aren't anything new in jewelry - but still less used than studs and rivets. No wonder - the whole effect often depends on amount of elements which affects the weight of the piece. I'd rather not wear is as an everyday jewelry.

You'll need: suitable length of string (4x length of the necklace),
some hardware, metal clasp
.




Przygotowałam dwa odcinki równiej długości i złożyłam je na pół. Przez jeden z nich przewlekłam karabińczyk.
I prepared two identical pieces of string, I made it in half. Then applied a metal clasp on one of them.



Związałam końce sznurków (tak, aby po obu stronach były pętelki), nawlekłam ułożoną wcześniej kompozycję śrubek i gotowe!
I tied ends of string, put the hardware composition on it, and voila!








Follow us on Facebook & Bloglovin

6 comments:

Maricruz said...

Great piece! very simple but super edgy

www.lam-style.blogspot.com

Rasz said...

boże pięknie no :) ja tez juz jakis czas temu byłam w Casto po łańcuchy :))

Keit said...

Freakin amazing! Gonna try this one for sure!

Patrycja Tyszka said...

rewelacyjny pomysł !
Ja ostatnio pokochałam sklepy ze śrubkami ;)

AL said...

cudownie!


pozdr. AL / Alice! wake up!

Natalia said...

Pięknie się komponuje z koszulą!